Koncepcija poslovanja

Koncepcija poslovanja

Formula našeg poslovnog modela temelji se na spoju i sinergiji distribucije globalnih brandova i razvoja novih hrvatskih brandova za globalna tržišta. Strateški odnos sa globalnim dobavljačima riješenja za hrvatsko tržište te prodaja u Hrvatskoj izvor su informacija za nove razvojne projekte.

Kowlanatur
Vizija 2025.

U području Razvoja novih proizvoda do 2025 svake godine razvili smo i izvezli minimalno jednu novu grupu proizvoda za kupce na postojećim tržištima te otvorili minimalno jedno novo geografsko tržište.

Misija

Kroz distribuciju dokazanih i uspješnih EU brandova u specifičnim tržišnim nišama omogućujemo hrvatskom tržištu dodatni kvalitetan izbor riješenja za njihove zdravstvene probleme. Kroz razvoj novih inovativnih hrvatskih brandova i formula koji se temelje na ekološki čistim sirovinama, tradicionalnim recepturama i formulama, mi smo externi R&D odjel velikih globalnih proizvođača i veledrogerija te zajedničke razvojne ideje uz svoje partnere pretvaramo u proizvode koje kupcima isporučujemo na njihova skladišta.

Vrijednosti

Njegujemo vrijednosti kao što su izvorno, prirodno, tradicionalno, lokalno, jednostavno. U svaki naš korak je ugrađen spoj tradicije i ekološki „čistih“ sirovina te proizvodnje s najmodernijim tehnologijama. Potičemo umrežavanje različitosti ali i cijenimo neovisnost i samostalnost. Brinemo o zaposlenima ali očekujemo da i oni brinu o kompaniji i suradnicima. Sve to je ugrađujemo u naše proizvode i na taj način promoviramo lokalne vrijednosti i običaje na globalnim tržištima. To je više od filozofije, to je obveza koja nas pokreće i utječe na naše mnogobrojne važne odluke i konkretne poteze. Mi ćemo u skladu s vizijom, misijom ciljevima i vrijednostima, usmjeravati napore zaposlenika prema stalnom poboljšanju te angažirati i poticati talent i strast zaposlenika za inovacijama i stalnim poboljšanjem.

Strateški ciljevi

Kontinuirani rast prodaje temeljen na otvaranju novih izvoznih tržišta

Razvoj novih proizvoda temeljenih na specifičnim potrebama kupaca, izvornim lokalnim sirovinama i globalnom umrežavanju lokalnih različitosti

Fokus na vlastite procese u kojima smo efikasni i najbolji u dodanoj vrijednosti, i fokus na partnere u procesima u kojima su oni najefikasniji

Pro aktivnost u kreiranju i ulasku u strateške saveze

Neprekidno ulaganje u zaposlene i nove tehnologije

Kontinuirano implementiranje najnovijih prostupa u upravljanju sustavima kvalitete

Zaposlenici

Zaposlenici su ključ uspjeha naše kompanije, te temelj ostvarenja naše vizije, misije i ciljeva. Temeljni kriterij kojima vrednujemo i dijelimo zaposlenike su znanje, strast i pristup poslu te volja za učenjem. Volimo za sebe reći da smo mlada kompanija, sa etabliranim i na tržištu dokazanim zaposlenicima. Struktura zaposlenika danas daje nam za pravo da za sebe kažemo da smo, s jedne strane mladi, neopterećeni, fleksibilni i skloni novim izazovima, a sa druge strane da smo iskusni i sa „puno utakmicama u nogama“, sa vještinama i kompetencijama konkurentni na globalnim tržištima.

Istraživanje i razvoj

Istraživanje i razvoj jedan je od ključnih činitelja uspjeha naše kompanije. Provociramo različite pristupe i korištenje različitih znanja u istraživanju i razvoju, njihovo umrežavanje i povezivanje. To je razlog uspostave strateške suradnje sa nekoliko različitih istraživačkih institucija, kompanija i pojedinca, iz Hrvatske i inozemstva što je jedan od ključnih stupova u ostvarenju strateških ciljeva, vizije i misije naše kompanije.

Strateški savezi

Značajne napore ulažemo u izgradnju različitih tipova partnerstva na različitim razinama. Potpuno smo svjesni da su današnji globalizirani uvjeti poslovanja potpuno promijenili način poslovanja. Konkurentske utakmice se ne vode između pojedinačnih poduzeća već između strateških saveza. Te činjenica u značajnoj mjeri utječe na naše kontinuirano „strategiranje“ u okviru strateških saveza na lokalnoj, regionalnoj, nacionalnoj, EU i globalnoj razini. Posjedujemo znanja i vještine u kreiranju i upravljanju strateškim savezima, što nam omogućuje; da tamo gdje oni ne postoje, nisu formalizirani ili prepoznati kao takvi, preuzimamo pro aktivnu ulogu u njihovu kreiranju ali i povezivanju onih koji su već formirani.

Internacionalizacija

Tržišta (otvorena, u otvaranju, srednjoročno ciljana)
Tržišni fokus su nam zemlje regije Jugoistočne Europe. Proces otvaranje globalnih tržišta koji ne uključuje zemlje EU, započeli smo kroz uspostavljanje strateških saveza i dugogodišnje ugovorne suradnje sa kompanijama iz 8 globalnih Regija i time intenzivno započeli proces internacionalizacije poslovanja i prodaje SAL MARISA kao globalnog branda.